Alla inlägg den 1 april 2011

Av Jenny - 1 april 2011 17:45

Fredag och drabbad av fullständig bloggtorka =O( Händer ju så mycket nu så jag blir helt matt. Slocknar som ett utblåst ljus varje kväll. Måtte det bli maj snart så min vårtrötthet går över!

Är lite bekymrad för Lilly också. Kom till stallet imorse och benet var varmt och svullet igen =O(. Vill bara att det ska bli bra. Hon mådde ju hur bra som helst när jag gick igår!? Kan ju vara tillfälligt, vi får se imorgon. Hon haltade inte som tur var. Hädanefter får hon stå i sjukhagen. Inga chansningar här inte

Morgonen var helmysig. Hade goa Pernilla med mig i stallet. Hon red Dali och jag Tex sen bytte vi... Såg nog vansinnigt komiskt ut när jag satte mig i sadeln på D-ponnyn Dali... Pernilla höll på att trilla av Tex som hon skrattade iallafall. Tur man kan bjuda någon på asgarv ibland =O). Kändes dumt också... Kunde ju killa Dali på magen med fötterna hihi. Båda hästarna verkade trivas med livet trots vädret.

Imorgon blir det ridning och rensning av sommarhagarna och på kvällen kommer mysiga Maggan och Magnus. Blir tacos och Körslaget och sen kan jag tänka mig att de vill spöa oss i Chicago (vilket de lyckas med allt som oftast).

Söndag? Stallet, möte (misstänker att det blir världens rensning av luften... Trodde vi hade flyttat ifrån sandlådan i vår ålder...) och sen däckar jag nog.

Värken? Jodå den lever i allra högsta grad, blir snart tokig tror jag. Har inte haft en bra dag på länge känns det som    och jag vet att det inte är ett dugg bättre efter lördagsövningen. Tur jag är ledig söndag och måndag.

Presentation


Jag är en kvinna mitt i livet som har en tuff skilsmässa i bagaget. Min blogg är mitt sätt att få ut alla känslor och tankar kring den och andra saker som händer i mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards