Alla inlägg den 4 april 2011

Av Jenny - 4 april 2011 13:15

 


Idag vill jag inte. Har så ont att jag inte vet var jag ska ta vägen. En Tramadol och två Alvedon och ändå känns det som att jag inte har tagit nån pilla alls   

Är bara konstig i huvudet iställetSkulle göra vad som helst för att få vara smärtfri om så bara för en dag!! Skönt att vara ledig så jag inte behöver stå och vara trevlig hela dan. Soffan och bloggen är mitt sällskap just nu och stallet är färdigt för idag så jag behöver bara ge mig ut när Moa ska till Annette och sjunga.

Lilly är bättre igen tack och lov. Har ont på såret, undrar hur i hela fridens namn hon har lyckats få det, men det ser rent och fint ut. Svullnaden är borta igen så hon hade nog bara överansträngt sig. Hade utsläppet ihop med Madde imorse, kanonväder och trevligt sällskap gör under för själen, bara synd att det inte hjälpte höfterna också.

Helgen har varit mysig. Känns som om vi tillbringade den i stallet förstås men nu är sommarhagarna redo för hästarna. Gick och frös igår efter regnet. Glömde ju naturligtvis regnjacka hemma, så jag vet var värken kommer ifrån idag.

Lördagkväll tillbringade vi med Maggan och Magnus, blev tacos, rödvin och Chicago till halv tre på natten... Helmysigt! Lite lagom bakis igår förstås men det var det värt hihi.

Ska nog försöka sova en stund tror jag...


Ha en underbar vårdag alla!!


Presentation


Jag är en kvinna mitt i livet som har en tuff skilsmässa i bagaget. Min blogg är mitt sätt att få ut alla känslor och tankar kring den och andra saker som händer i mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards