Direktlänk till inlägg 6 september 2012

Livskris

Av Jenny - 6 september 2012 22:30

Tänk vilken vändning livet tar ibland. Man tror att allt är så bra och så dyker det upp ett sms som raserar hela ens liv.

"Hej, jag hoppas att jag kommit rätt. Är det Jenny K? Jag har nåt att berätta för dig. Inget trevligt tyvärr o kanske skulle jag likt andra hålla tyst om det. Men jag avskyr och verkligen hatar människor som är otrogna mot sin andra hälft. Hoppas givetvis att du av din man redan pratat om vad som hänt (sanningen) isf kan du kanske bortse från detta sms. Jag vill än så länge vara anonym men kommer att träda fram så fort jag får reda på att du inte fått reda på sanningen. Jag lider nåt fruktansvärt med dig ska du veta. Otrohet är illa nog men att sen oxå kanske råka ut för att andra vet mer än en själv o att det pratas bakom ryggen är nog värre. Det är detta jag vill bespara dig. Jag vet när, var och med vem som din man har haft en kärleksnatt med".

Vad säger man? Hur ska man reagera? Första tanken var att den är personen är helt ute och cyklar! Min Björn skulle ALDRIG vara otrogen, han älskar mig för mycket och är alldeles för rädd om det vi har. Vi hade ju hittat varandra igen efter 10 år! Vi har tre underbara barn och vi älskar varandra.

Konfrontationen var fruktansvärd. Det var ju sant!? "Varför? Var räckte jag inte till? Du visste vad du riskerade!! Jag har talat om för dig i 13 år att den dagen jag får reda på att du varit otrogen är den dagen du åker ut och jag lämnar in skilsmässopapperna!!" Svaret blev: "Varför tror du att jag inte har sagt nåt? Hade jag velat skiljas hade jag berättat direkt." Då kommer nästa tanke... Ok!? Vad hade du i tankarna då? Att du skulle behålla din trogna lilla fru och samtidigt behålla henne? Nä Tack. Otrohet finns inte i min värld och det visste du mycket väl!

Det här halvåret har varit en bergodalbana utan dess like och än är det inte slut. Skilsmässan är inte igenom, bodelningen är kvar och huset är inte sålt. Vill bara knäppa med fingrarna och allt är färdigt!!



 
 
Jenny

Jenny

10 september 2012 12:42

Hjärtat, vad ledsen jag är för din skull!!! Usch och fy säger jag bara. När hände allt detta?????????? Jag lider med dig.

KRAAAAAAAAAAAAM från mig.

http://jennyvakt.blogg.se

Jenny

11 september 2012 14:37

Hej vännen! Jag fick sms:et i januari

Kram tillbaka!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 1 november 2012 08:19

    Godmorgon världen    Sitter i  min nya lägenhet och njuter av tystnaden. Det är bara jag och mitt kaffe. Flickorna sover, Fonzie ligger bredvid mig i soffan och snarkar och Sotis... Jaja, helt tyst är här ju inte    Snart är det dags att s...

Av Jenny - 12 oktober 2012 21:15


Fredagkväll... Är ensam, sånär som på mina två fyrbenta pojkar som gör sitt bästa för att tränga ner mig från soffan när de inte diskuterar vem av dem som ska ligga i Fonzies korg eller om de faktiskt får plats bägge två    Vin i glaset, X-Factor...

Av Jenny - 7 oktober 2012 18:26


     Precis så känner jag det nu... Det är egentligen rätt märkligt hur ens liv förändras i en handvändning. De första 2 månaderna efter jag fick reda på Björns otrohet befann jag mig i ett chocktillstånd, jag varken åt, sov eller "levde". Gick n...

Av Jenny - 17 september 2012 19:30

    Så sanna de orden är. Under de här 8 månaderna har jag verkligen upptäckt vilka mina verkliga vänner är. Ni har stått bakom mig oavsett tid på dygnet. Jag har kunnat ringa er när det har känts som om sorgen skulle riva sönder mitt bröst, när...

Av Jenny - 15 september 2012 11:07


Urladdningen kom i torsdags. Satt i fåtöljen och grät som ett barn i 2 timmar. 8 månaders ångest måste ju komma ut förr eller senare? Tack vare er, mina fantastiska älskade vänner tog jag mig igenom den stunden också. Vad skulle jag gjort utan e...

Presentation


Jag är en kvinna mitt i livet som har en tuff skilsmässa i bagaget. Min blogg är mitt sätt att få ut alla känslor och tankar kring den och andra saker som händer i mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards